פארודיה: ספירת קורונה / נבו קרין

מאמר רציני זה הוא המשך למאמר שפורסם בשבוע שעבר בעלונטורנטיבי, והוא מסביר את אתחלתא דגאולה בה אנו נמצאים, או יותר נכון המשכתא דגאולה. 

כידוע לכם, כולנו עכשיו נכנסים לבידוד בית בגלל הקורונה, שהיא מן הסתם ספירת מלכות. ה’ מראה לנו את מלכותו על הגשמי כשהוא משתק את הכלכלה הישראלית, את מלכותו על הבשר כשהוא מדביק אותנו לאט לאט בקורונה ואת מלכותו על המחשבתי כשהחדשות הן פייק ניוז. 

מאיר אמר משהו מאוד חשוב (ציטוט אמתי): “חשוב להזהר מהרצון לעשות משהו”, שכן כל מעשה הוא עיסוק בחומר הירוד שה’ מנסה להשמיד, לכן מעשה הוא בעצם כפירה.

כרגע אנחנו בתחילת גוג ומגוג. יש הרבה שחושבים שהגאולה תתחיל אחרי גוג ומגוג, אבל גוג ומגוג היא בעצם הגאולה, שנאמר: “מה אתה אומר גוגו גגה, מה אתה תינוק?” ‘גוגו’ זה גוג ומגוג, ‘גגה’ זה גאולה ו’תינוק’ זה עם ישראל. גאולה זו היא הגאולה מההפרדות (בין חי למת) ומהרצון לטוב בעולם, בחינת רג’ה יוגה(13) שהיא יוגה מלכותית – גם כאן ספירת מלכות חוזרת. 

בגלל שקומדיה באה בשלשות, חייבת לבוא במאמר עוד ספירת מלכות, שהיא מלכות האינטרנט והאפליקציות על הנשמה, שכן כל עולמנו הרוחני כעת נתון לחסדיה של הטכנולוגיה. ברצותה יש קליטה בשיעור של הרב וברצותה אין. (ליום כיפור: כן אנחנו לפניך, מלך הממים הדגול, בברית הבט ואל תפן ליצר). 

לי מתחיל להימאס מהמיאוס שנוצר בבידוד, אחרי חודש לבד עם המשפחה כל אחד יכול לערוף להם את הראש. אתם בטח חושבים “רגע, אנחנו נשאר בבית עד סוף השנה. איך נעמוד בזה? הרי בידוד הוא דרך עינוי כזו נוראית שארה”ב העתיקה החליטה שהיא אכזרית מדי!” אה, סליחה, הם החזירו את זה לשגרה היום יומית… לא משנה. בידוד לא גורם לאנשים להשתגע ואתם לא תהרגו את אמא שלכם. 

אחרי שגופי מת חשבתי שאין עוד דבר שיהיה עלי להשמיד. זו הייתה טעות. נשאר לי עדיין להשמיד את השפיות שלי, שכן שפיות היא מדרון חלקלק. היא מובילה למדע, שהוא עבודה זוירה, כמבואר בגזענות: “כל הערבים האלה ממש גאוני הדור”. המדע מנסה לרפא את הקורונה, הוא מרחיק את מלכות ה’ מהעולם. כמו שאמרו חז”ל: “לא צריך לשטוף ידיים לפני ניתוח, זו סתם דאגה של נשים”, ככה ה’ מחליט מי חי ומי מת, ולא הכסף או הרופאים. 

הסיבה הפוליטית להסגר היא לא פחדו של בנימין לעמוד למשפט, שנאמר: “בנימין ידיד ה’ ישכון לבטח עליו”. אני חוזר, זו לא הסיבה להסגר. הסיבה האמיתית היא דאגתו של ביבי, שנאמר: “יש בי(בי) ציפור קטנה בלב” אל תקרי ציפור אלה צופר. 

לכן אני קורא לכם לצפור בכבישים הריקים וללמוד מהמחשב בבית כמו קריפים, עד שהגאולה תבוא וכולנו נמות, כמו שמבואר בנצרות: “כשישו יחזור הוא יהרוג את כל הלא-נוצרים האלה כי הם לא הגזע העליון”. 

ארמגדון שמח!

(13)   רג’ה יוגה באמת מלמדת עצירה של הרצון ואי הפרדה.

תגובה אחת
  1. מרדכי פרידמן (אבא של חניך של שנה הבאה..) הגב

    אהבתי!!

השארת תגובה